Bazzar för Philips och OBH Nordica

Eftersom jag är en Buzzador har jag nu fått möjligheten att köpa Philips eltandborste Sonicare HealthyWhite och två kastruller, en stekpanna och en kniv ur OBH Nordicas sortiment till ett förmånligt pris.

Eltandborsten HealthyWhite
 tar inte bara bort vanliga fläckar. Den gör det också svårare för fläckar att få fäste. Tänderna känns släta och rena. Jag är verkligen nöjd med tandborsten och tycker att jag känner stor skillnad i jämförelse när jag borstade mina tänder med vanlig tandborste. REKOMENDERAR!


Kastrullerna och stekpannan är ur OBH Nordicas serie Supreme Non-Stick och kviven är från serien Oden.
Idag har vi lagat Thaimat i nya stekpannan och en av kastrullerna. Vi har dessutom fått inviga kniven. Mycket bra kvalité. REKOMENDERAR!


//EvElInA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0