Varm dag

Återigen en varm dag. Men jag njuter. Älskar solen! Idag har vi hållt på i stort sett hela dagen med att såga ut delar till de tio takstolarna som återstår. Tänk att allt ska ta sån jäkla tid. Jag har även rensat i rabatten. Tagit bort fula blad typ. Eller det var tanken men jag blir lätt lite överentusiastisk när jag ser att det är berg under och börjar "rensa" lite väl mycket. Får verkligen anstränga mig så jag inte river bort hela rabatten. Hejdade mig till slut så rabatten är kvar. Bara något mindre :-) Ikväll tog jag en sväng i skogen på meridan och sedan har jag och Henrik spelat Black Ops. :-) Imorgon tänkte jag hinna med en träningsrunda till innan jag och mamma drar till huvudstan två nätter. Ska bli riktigt kul. Nu ska jag sova. Mors och grankott på er allihop. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0