Regn och beroende

Idag är det regnigt. Dont like it. Kan visserligen tycka att det ibland kan vara rätt skönt med dessa blöta dagar så att jag med gott samvete kan ligga inne i soffan och spela PS3 eller glo på film eller nåt men tycker att det har varit lite instabilt väder lite väl mycket senaste veckorna och är lite less på det. Men klart att man kan glädjas med alla bönder. För dem måsta ju detta väder vara det absolut bästa. Regn, sol, regn, sol, regn, sol, regn, sol... Även hör alla myggor men dem glädjs jag inte med ett ändaste dugg (på tal om regn ;-))

Idag har jag läst inredningstidningar och kollat på TV och spelat. För övrigt kan jag erkänna att jag har ett beroende. Jag är beroende av inredningstidningar. Jag har prenumerarat på alla. Då menar jag i stort sett alla som finns att köpa i en vanlig ICA butik. Innan vi åkte till Thailand i feb så ringde jag runt och sa upp alla prenumerationer. Puh....tog nästan en hel eftermiddag. Idag handlar jag i stort sett alla i affären istället och jag vet inte om det är så mycket bättre. Kan inte handla mat utan att köpa med mig en tidning hem och jag blir glad om jag står i hyllan och inser att jag redan har alla och därför inte kan köpa en till. Sjukt ju..... Jag läser dem knappt. Kollar bara på alla bilder flera ggr och sen samlas de på hög här hemma. Har gett bort till mamma och syster men har massor kvar. Slänga? Är du inte klok? Glöm det! Jaja....ett ganska sunt beroende om man jämför med nikotin så det är väl kanske okej.

Inget mer att rapportera!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0