Johanna och Josefina de bästa av det bästa

Nu har jag verkligen tre hem. Lukastorp, Jossis place och Johannas place. Åååå vad lyx. Vart ska jag sova inatt? ;-)
Haft en skön helg. Suttit på soliga balkongen och bara varit, tränat, och stylat Johannas nya vindsvåning =)
Super mysig lgh. Verkligen! Centralt men lugnt och skönt.
I lördags var jag och Jossi på Fika och Tellus. Kvällen var mycket trevlig/rolig tills vi kom till ett Tellus fyllt av barnrumpor. Då blev man påmind om att det skiljer ganska mycket på 20 och 27 år. *Suck* Ska man till Tellus ska man vara full och i sällskap med ett gäng andra fulla polare.
Idag har Jossi köpt en till bil. Grattis! Dög inte att vara enbilsmamma tydligen utan var bara tvungen att adoptera en till. =)
Själv har jag varit hos Pauline och fixat frillan. Toppat rejält och ljusat ner det en aning med lite singor. Blev jätte bra. Trivs i mörkt men kul att ha lite high-lights till vår/sommaren. Nu ska jag sova!
Godnatt änglar!

Kommentarer
Postat av: Sara

...å då kan du ju tänka dig hur det känns om man e 36-årig tant som ska ut o svänga sina lurviga ;-)



Förresten, är det nu vi ska byta liv s



Kram

2010-03-16 @ 07:22:31
URL: http://tanktelite.blogg.se/
Postat av: Johanna R

Oh vilken fin rubrik gumman! Du är bäst du med. Så underbart att ha dig i mitt liv. Hoppas du får en mysig natt på landet nu.. man har ju ändå en viss känsla till sitt kärnhem ;) Puss o kraaaam min fina Lina!<3

2010-03-16 @ 19:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0