Golf, golf och golf!

Golf. Det är vad mitt liv handlat om sista veckorna. Det är ju inte direkt en hobby som man kan ha lite vid sidan av. Det tar sin lilla tid. Ta en liten runda efter jobbet och vips är klockan 20:30. :-S

Vad har annars hänt sen sist? Jag har varit på roadtrip med Johanna, grillat, grillat och grillat och umgått med mina nära, varit på yoga för första ggn i mitt liv och varit hos tandläkaren ett antal ggr. Sen har det hänt en del på jobbet. Jag är inte ett dugg missnöjd. =) Känns kanon och spännande!

Nu har jag och mamma kommit på att vi kanske ska dra utomlands en vecka snart. Skulle ju vara så himla skönt att få komma iväg. Vad ska jag annars göra med alla mina semester dagar lixom??? Sol vore nice.

PPE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0