Piss...

...skit och pannkaka...
Nej men allvarligt så känns faktiskt inte livet så jävla roligt just nu. Jag har ont, kan inte prata ordentligt och absolut inte äta. Visst är det väl roligt att det äntligen händer något. Dvs att jag nu fått min bahandling mot ett vackrare jag men inte trodde jag att det skulle behöva vara såhär jobbigt. Jag har fått en stor plast tanställning som är upptryckt i gommen och som ska trycka ut en av mina framtänder bakifrån för att göra mer plats att sätta in en etsbro. Hur länge ska jag ha denna då? Ingen aning.....tills tanden flyttat på sig och sen bestämt sig att stanna i den nya positionen sa läkaren. Jaha...och när fan har du tänkt göra det lilla tand? Inget svar! Hmm...
Allt detta pga av den lilla olyckan som hände förra sommaren... AJ! På bilden har ändå tanden åkt ner igen... Ni kanske ser sprickorna i tandköttet efter att tanden trycktes upp och fläkte upp tandköttet. Stod rakt ut. Nice! Not!

XXX


Kommentarer
Postat av: Johanna R

Ja du gumm.. roligare bild kunde man ju avslutat fredagen med.. men vafan.. lika bra att vara med och dela ditt lidande.. så som folket led med jesus liksom ;) Hoppas det kommer kännas bättre snart hörru. Puss!

2009-11-13 @ 21:27:50
Postat av: Sara

Aj aj aj! kan ju klämkäckt säga att tänk var fint det kommer bli sen men jag vet hur j-a ont det gör just nu!!!! Kram på dig min vän <3

2009-11-14 @ 10:32:22
URL: http://tanktelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0