Skitväder

Henke ville följa med på morgonpromenad...Tjohoooooo! =D Kul! Men vi vart lite osams under promenaden så det var inte alls så roligt. Usch! Bägge hade vaknat på fel sida tror jag bestämt. Jag tänkte riktigt svarta tankar där ett tag. Småmuttrade för mig själv innombords tills jag helt plötsligt insåg att det faktiskt inte alls var något att vara arg på. Riktigt larvigt faktisk. Hmm... Solen tittade fram och jag vart helt plötsligt glad över att det inte regnade som de sagt på nyheterna att det skulle. "Man kan aldrig lita på de där metrologerna på tv" tänkte jag. Ha.... Efter några timmar när jag satt på jobbet öste det ner. Fy fan....

Träffade mammsen och Jossi-Bula på lunchen. Trevligt!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0