Softdag med velkväll


Idag har det varit en sån där soft soffdag igen. Vaknade vid 11-tiden. Åt frukost framför tv:n. Sen gick jag och Henrik ut och gick. Vi tänkte att nu ska vi kolla vad det här är för skog. Vi gick och gick och gick. Snabbt visste vi inte alls vart vi var. Vilse i sörmlandsskogarna och desutom började det skymma. Fan! Vi gick och gick och gick lite till. Snart kom vi ut ur skogen och fram till en hage. Då kände vi igen oss. Puh...
Väl hemma åt vi mat och sen började min "vel-kväll". Ut på krogen med min kompis Maria och några till eller hemmakväll framför tv:n? Hmm... Jossi ringer och säger att om jag ska in till stan och gå ut så kan jag träffa henne innan. Ja men absolut. Då blev det genast lite roligare. Velade lite till, Jossi ringde och talarde om för mig att jag inte är 70 år och behöver alltså inte sitta hemma i soffan som en toffel. Jaha...ja ok då. Jag kommer. Klär mig, packar saker för att kunna fixa mig inne i stan och sen står jag i hallen. Nej, jag vill inte. Kvällen slutar med att Henke åker till sin vän Erik och jag ligger hemma i soffan och myser med en brasa i bakgrunden. Mys-pys!!!!!!
I morgon bär det av till huvudstaden med Johanna!!!!!! Tjohoo....

Nu...Sova!!!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Johanna

hihi gumman då, jag känner igen mig. Kan vara skönt att bara få vara ibland också. Hoppas du haft en riktigt bra kväll. Ses imorgon. Nu sova för min del med :) Puss natti natt

2009-01-18 @ 00:44:15
URL: http://joyyoh.blogg.se/
Postat av: Johanna

Självklart blir det semla nästan gång gumman, och vet du vad!? JAG BJUDER.. hihi. Kan vi ta i stan, kanske i veckan om du har tid. Tack själv för en helt underbar dag med en underbar tjej ;) Puss

2009-01-18 @ 19:50:26
URL: http://joyyoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0