Vårdcentralen

Idag har jag fortfarande feber, snorig, hängig, hostig och har ont i halsen som bara den. Känns som om svullnat uppoch trycker i halsen och att jag inte får tillräckligt det luft. Som om detta inte vore nog har jag dessutom fåt ögoninflammation. Suck! Ringde jourrådgivningen kl 7:30 i morse och har nu fått en tid till vårdcentralen klockan 10:15.
Mamma sa till mig i fredags att "Du blir hemma på måndag oxå va?" "Nej, absolut inte" svarade jag. Tyckte då att mamma var lite konstig som sa så redan på fredagen. Tänkte "Herregud, det är väl klart jag är kry till på måndag. Har ju hela helgen på mig". Men det kanske är som mamma brukar säga: När det gäller ens barn så vet och känner en mamma allt!
Önskar att mamma var hemma nu! Saknar henne så mycket. (Hon är på kryssning denna helg) Har inte träffat mamma efter vi kom tillbaka från Egypten. Så det är över 2 veckor sen. :-( Jätte länge sen!!!!!! Lilla mamma!!!
Nu ska jag snart in till stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0