En långhelg i Umeå!

Igår kom jag hem efter att ha varit i Umeå sedan i onsdags. Åkte upp för att jobbat torsdag och fredag och passade då på att stanna över helgen bla för att få umgås med Malin. Har haft det så roligt. Lånade två kompisars lgh på Teg som var i Sthlm över helgen. Perfekt! Lyx med eget boende!

Onsdag: Kom upp vid 19 tiden. Lämnade av väskan och sen ut på en timmes promenix. Har ju varit i Umeå rätt många ggr nu så jag hittar rätt bra. Påvägen hem handlde jag frulle på Hemköp.

Torsdag: Jobbade och sen ut på middag med chefen och Malin. Han har fyllt år så vi bjöd på kina och öl. =) Trevligt!

Fredag: Jobbade. På lunchen var vi hemma hos Malin och tog med oss chefen och en egen kock som lagade vår mat. Lyx! =) Efter jobbet var jag med Malin. Vi pratade, lekte med hennes vovve Milo (sötaste) och var ute på promenad. Senare på kvällen träffade jag Petter över en kaffe. Mycket trevligt. Saknat honom massor. Hade mycket att prata om. När vi satt där kom en polis fram och visade polisbrickan och frågade om vi noterat något märkligt med en man som hela tiden sutti en bit ifrån oss. Det hade vi inte.

Lördag: Stan med Malin! Skulle äta lunch men det slutade med att jag själv satt och åt en morotskaka. Malin ville inte ha. Petter och Tobias kom förbi en snabbis. Sen hem till Malin och grilla på balkongen och sen fest!!!!!!! Kul! Förutom at jag kom bort från alla på cover/schlager så jag gick vilse. Typiskt! Vi hade klippt ut hästar ur kartong och limmat på bomull. Gav fram dem i kassan och lyckades komma in gratis. Nice!!!

Söndag: Snacka om sommar. Helt underbart väder. Var på stan med Petter. Vi käka McDonald´s och satt och solade oss på en bänk. Vart så varmt att vi tog en promenad ner till älven istället. Lite svalare men underbart i solen. Helt fantastiskt! 15.10 kom taxin och jag for iväg till flyget.

Tack älskade vänner för en underbar helg!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0