Bra och dåligt

Idag har det varit en sådär bra dag. Eller t.o.m. lite dålig. Det som är bra är att vi är nu på Koh Tao. En liten ö ovanför Koh Phangan så vi tog båten hit. Koh Tao är en underbar liten ö med klart och fint vatten vilken gör att de flesta som kommer hit har för avsikt att dyka eller iaf snorkla. Det är svårt att inte ha det bra i paradiset eller hur!?! Men som sagt så har jag lyckats med det idag. Kände på båten att något var på tok. Har haft blodpropp flera gånger tidigare och jag vet precis hur det känns. Vi avvaktade och gick och käkade. Åkte sen taxi (satt på ett pickup-flak) till hotellet där jag la mig och vilade. De gav sig inte. Som tur är fick jag utskrivet Fragmin för flygresan och det gick bara åt en av två sprutor på hitresan så jag tog den andra idag. Känns fortfarande inte ok så det har blivit vila hela e.m/kvällen så hoppas vi att morgondagen ser ljusare ut. Känns sådär om jag skulle behöva söka läkarvård här. Finns det ens sjukhus på ön lixom. Aja...håller tummarna och ska sova nu. Godnatt vänner!

Kommentarer
Postat av: carro

Stackars :( Hoppas du mår bättre snart. Kram

2011-03-01 @ 18:20:05
URL: http://carrostankar.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Men lilla snutt! Det var inte kul att läsa och mindre kul för dig :( Försök att vila och kolla upp möjligheter att få dit en läkare så du kan få fler sprutor eller dyl som du kan ha in case of. Även i Paradiset uppstår oväntade händelser. Sköt om er nu och jag hoppas att detta kommer att passera utan att ngt händer och att ni kan fortsätta att njuta av er resa. kramisar

2011-03-01 @ 20:00:31
Postat av: JohannaR

Krya på dig!! Hoppas ingen fara... <3

2011-03-01 @ 22:40:59
Postat av: Elin

Fy... inge kul o höra :-(

Hoppas det inte blir värre sötis!



Underbart att kunna följa er via din blogg!!



NJUUUT!



Love

2011-03-03 @ 22:55:36
URL: http://elfielinb.blogg.se/
Postat av: mamma

inte roligt att höra..skaffa mer "spruta" till hemvägen...NUUU!!!

2011-03-04 @ 09:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0