Bilder fran Koh Chang


Koh Samuis flygplats. Dax att flyga till Koh Chang (Trat).
Vi passar pa att stretcha innan avgang.

Henrik vantar vid Gate 3

White sand beach

V har hyrt en motorcykel for att ta oss runt on. Vart mal ar Long beach.
Vi passerade en fiskeodling pa norra Koh Chang


View point pa sodra Koh Chang

Vagen vart samre och samre ju narmare Long beach vi kom.

Framme vid Long beach


Ananasodling

Marknad

Vi flyttar fran Paddys Palm resort pa White sand beach till Orchid Resort pa Lonely beach\Kai bay.

Vart nya hem i 3 natter. Vi trivdes!

Poolomradet

Utsikt fran ballkongen

En dag pa stranden

Orchid pa kvallen. Var middagsview.

Tillbaka i White sand beach for 2 natter. Bor pa Chang Buri resort & spa. Vart middag med drinkar och vattenpipa pa stranden.


Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Syster Yster Hurtig

Oj oj oj vad ni har det bra! Jag ler både på in-& utsidan när jag tittar på era bilder. Henke har ju helt klart hittat sin nya outfit: hatt! Skitsnyggt! Ni ska veta att jag längtar efter er massor och saknar er! Fortsätt njuta och var rädda om er:) Puss o kram

2011-03-17 @ 07:27:52
Postat av: Peter

Tjena Eve och Henke..



det är ju inte så att man längtar tillbaka till Koh Chang när man ser era bilder och hur fantastiskt ni verkar att ha. Skrattade gott av en av era bilder eftersom den är nästan precis likadan som en av mina bilder på den där slingriga branta vägen med en elstolpe på. Fast jag får erkänna att eran bild är bättre tagen. Kanske beror på att jag bak på en taxi när jag tog min bild...



Apropå det du skrev innan. Ja eller hur, visst är backen ner till White sand resort otroligt brant. Lite läskigt att sitta på flaket på en taxi när man åkte hem den vägen efter en partykväll downtown haha.

Kram på er..!!

2011-03-17 @ 11:26:56
Postat av: mamma

sååå mysigt o skönt ni verkar ha det..fina bilder:-)Tänk vad häftigt att följa er så här..inte så dumt med nutidens finesser...:-)) Saknar er massor massor..KRAM till er från oss två ..

( )

2011-03-17 @ 12:00:44
Postat av: Johanna R

Ser helt underbart ut!! Bruna o fina är ni också:) Fiiin bikini! Nu ska jag bege mig ut i den blåsiga våren och till jobb. Ha en uuunderbar helg bägge två! Skål o kraam!

2011-03-17 @ 14:44:48
Postat av: Elin

Fy fasen va underbart ni verkar ha det!

Lovely... o fina är ni också!



FINAST helt enkelt.



Miss you guys



2011-03-17 @ 17:05:59
URL: http://elfielinb.blogg.se/
Postat av: maggan

Jättehärliga bilder, oj vá ni har fått se och uppleva mycket! Ha det gott, kramar från maggan

2011-03-19 @ 13:42:14
URL: http://tjalleliten.blogg.se/
Postat av: Ann-sofie

Ananasodlingen stämmer bra på både bilden över OCH under ;) Härliga bilder! Nyss hemkommen från Kick Off med nya jobbet på Hasseludden SPA. Och nyss inkommen från uteplatsen mot söder. Härlig vårsol i bara linne och en god kaffe ;) Ena dagen snö nästa varmt och sol..marsväder....9 dgr kvar till takeoff.....längtar.....lycka till på nästa anhalt <3

2011-03-19 @ 16:50:35
Postat av: jossi

love the pic!!!! det är höjdpunkten när bilderna läggs ut =) pax för att låna bikini när jag åker till Rhodos i maj =)!!! nedräkning nu... snart får jag krama er!

2011-03-21 @ 18:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0