Phi phi island

Sitter pa ett internetcafe pa Phi Phi island och tittar ut pa regnet och njuter. Det ar faktiskt ganska skont med regn ibland :-)
Pa formiddagen var det uppehall och vi tog en tur med en longtailboat runt Phi Phi Lay. Snorklade, passerade Viking cave och spanade in The Beach stranden. For 11 ar sedan var vi sjalva nar vi besokte paradisstranden men nu var det fullt med batar och folk.
Vi har bott en natt pa Phi Phi hotell och en natt pa Casita dar vi ska sova en natt till i en mysig liten bungalow. Vi gillar verkligen Phi phi och vill stanna langre. Vi ska strax ut pa jakt efter ett nytt boende for i overmorgon sa att vi kan forlanga var vistelse. 
Igar vart det Thaiboxning, pizza och ol. Vi far se vad kvallen bjuder pa idag :-)

Puss och kram

P.S. Jossi du borde skamas som inte hor av dig fast jag bade smsat och skrivit pa Facebook. D.S

Kommentarer
Postat av: mamma

låter underbart mysigt..här är det både ris o ros.Glad om ni inte är borta 8 v..det finns en Misse som bokstavligen kryper på väggarna här..Kram

2011-02-21 @ 13:04:35
Postat av: ann-Sofie

Men hallå!!!!! Ni åkte ju nyss ....ni kan INTE tänka på hemresa redan väl? Jag trodde ni skulle vara borta läääääänge.....För bubblan njut om pengarna räcker. Huset står kvar och maten kostar mer här ;) Idag GIFTe jag mig för 3:e gången :( Mår illa bläää. Har surfat runt lite på resesajter o är sååååå sugen att dra iväg till varmarebreddgrader. kramisar till er bägge//Ann-sofie

2011-02-22 @ 02:24:27
Postat av: J Hurtig

Jag e så galet avis på er så det finns inte men ni är så värda eran resa. Fylla på m en massa bra energi:) Jag längtar också till sol och värme! Njut för mig med! Var rädda om er! Puss & kram

2011-02-22 @ 07:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0