Börjar dra ihop sig

Jag njuter av livet. Allt bara går bra just nu och det är fullt upp nu sista dagarna innan resan. Massor att fixa med och förbereda och sen vill man även hinna med att träffa så många som möjligt eftersom det sen kommer ta ett tag innan vi ses igen.

Måndagen:
Sista dagen på fallet! Packa sina sista saker. Säga hejdå m.m.

Gårdagen:
Min älskling fyllde år och vi hade besök på kvällen av folk som ville gratta. Innan dess var vi på Thai ambassaden i Sthlm för att söka visum och sen en snabbis på Ikea och sen hem och baka.

Idag:
Jag har ätit lunch hos mormor och hämtat en symaskin hos henne så nu ska det börja sys.
Efter det raka vägen till farmor på födelsedagsfika med henne och faster. Sen spelade jag och farmor kinachack. Mycket trevligt!

Morgondagen:
Sara kommer kl 10 på frukost och sen blir det lunch med Peter och efter det fika med Cecci.
Sen ner till Norrköping för andra vaccinsprutan på em/kvällen.

Fredag-söndag:
Städa, vattna, tvätta, packa! Vill även hinna träna och träffa några till vänner och min syster.
Söndag ska vi även till Henkes mamma och Lasse på middag.

Måndag:
Lämna Ingemar, lämna nycklar, träffa mamma och lämna kisse. Hämta visum, hem till Ulla för middag och övernattning.

Tisdag:
Mot Thailand!

Onsdag:
Njuta i ett antal veckor/månader framöver!



=) Det är vad jag har att se fram emot närmast....

Kommentarer
Postat av: Madde

Snuskisar....snabbis på IKEA... inte på sängavdelningen åtminstone väl? :)

2011-02-11 @ 15:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0