Bilder fran Phi Phi Island

Baten pavag fran Phuket till Phi phi island

Stranden

Lagvatten pa eftermiddagen. Batarna ligger pa land.

Utsikt fran ballkongen pa Phi Phi Hotell dar vi sov en natt.

*Plask plask*

Lunchdax

Var bungalow pa hotell Casita dar vi sov 3 natter

Viking cave

Phi phi lay

Stranden (pa hamnsidan)

Sporegn! Henrik ar i chock!

Jag ater Thai-pannkaka! Love it!

Strand party!


Sista natten pa Phi Phi sov vi pa H.C. Andersen vilket var ett riktigt sunk-hotell.

Vi alskar Phi Phi!!!!!

Kommentarer
Postat av: ann-Sofie

Åhhh vad du har laddat med bilder. Härligt!!!! Man får blunda och drömma sig bort ....Fick nyss en liten morot att vi ska på SPA Kick-off med nya jobbet och det är ju en morot :) Vi funderar på Koh Samet o Kho Chang nästa år...ska bli spännande och se om ni hamnar där. I sådana fall MYCKET bilder. Kho Samet ska tydligen vara outstanding!! Ikväll blir det tacos och på spåret, skavlan ;) Fredagsmyyyys. kramisar

2011-02-25 @ 17:02:45
Postat av: Clara

Jag alskar ocksa Phi phi. Men ar svag for Koh Tao och framforallt KOh Samet :)



Jatte fina bilder och du har redan fatt fin farg lillbossen - BRA JOBBAT!! :)



Vi hinner inte till oarna ni ar pa. Vi stannar har pa Koh samet tills pa mandag tror vi. Sen Bangkok tva sista dagarna.



Oh jag vill inte heeeem!



Njut nu och fortsatt blogga, sa jag har nat att lasa och titta pa nar jag kommer hem..



Kramar

2011-02-26 @ 13:17:02
URL: http://svenskhonung.blogspot.com
Postat av: jossi

det är underbart, så vackert. ser ut att trivas bra!!? inga planer på att komma hem till -10 grader?! kul att du lägger upp så mycket bilder. pussar

2011-02-28 @ 20:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0