En vanlig dag...

En vanlig dag. Förutom att jag är jätte förkyld och lite hängig. Som tur är har febern lagt sig och jag känner mig iaf lite piggare.
Idag har vi fixat iordning två fönster till jordkällaren (inte klara än...måste kittas och målas men de är skrapade och grundade). Usch vilket riktigt (s)kit jobb. Tur vi har underhållsfria aluminiumfönster på huset. =)
Sen har vi lämnat in högtryckstvätten på reparation vilket är något vi vart tvugna att göra 3 år i rad. Vad är det för fel på Kärcher? De säger att den inte får stå i minusgrader på vintern för då kan den frysa sönder (Kan ha varit förklaringen första gången) men vi har nu haft den på en hylla i en jordkällare med plusgrader. Vad mer kan begäras? Ska vi behöva ha den inne i sovrummet över nästa vinter? Hoppas inte.

Hur som helst gillade jag gårdagens väder bättre än dagens. Solen sken och ingen blåst. Idag har det blåst och varit småkallt fast solen strålat på oss.
Ikväll är det Äntligen hemma och det har isf jag längtat efter.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0