Myskväll och magknipp

Igår kidnappade jag JR och drog med henne ut till laaaandet. Käkade äppelbiffar och massor godis så idag har jag värsta magknipen. Aj aj... Men vi kom iaf på att vår årliga traditionstripp ska gå till Mariefred och Gripsholms värdshus. Dagen efter min födelsedag dra vi iväg. Blir najs!
Henke var på golftävling i Nykvarn igår till idag. Audi Quattro cup. Sovit på hotell, käkat go-middag och druckit champange hela kvällen. Vissa har det bra. =) Jag är iaf stolt över min fina golfkille som slutade på nionde plats trots att golfen varit lång ifrån prio 1 denna säsong.
Ikväll har vi tapetserat lite i kontoret och fixat till lite skyddsplast på taket.
Nu tittar vi på Idol och jag slutar aldrig förvånas över alla som så totalt saknar självinsikt. Vad är problemet? Fattar inte! Vad har mamma och pappa lurat i sina stackars barn? Vissa är ju iaf hur som helst väldigt duktiga.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Elin

Duktig Henke!



Jag vet... hahahaha garvade så jag dog igår.. på riktigt hur kan man ställa upp & va tondöv..??



Kanske du o jag ska ställa upp o köra en duett Ha ha ha

2010-09-15 @ 11:25:45
URL: http://elfielinb.blogg.se/
Postat av: Elin

Hörrruuuu!!



Missade du meningen "Jag tycker dte är fint att vara blek.." ??

Det är rätt stort av elfis faktiskt.. ska jobba på det i år!



Ja när ses vi??

Snart!! Ett måste

2010-09-15 @ 16:27:42
URL: http://elfielinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0