Fem timmar i bil idag....Booooring!

Hemkommen efter en arbetsdag i Råcksta. Träffat Malin, Malin och Robin och gått igenom kommunikationsstrategin, pratat kommande projekt och sammarbeten.
Ätit lurre på Massagotti och väl hemma i Nyköping har jag fikat med Mia i hamnen.
Haft en mycket bra dag. Men en sak gjorde att inte dagen vart helt perfekt; 5 timmars bilresa. 2,5 tim till jobbet och 2,5 tim hem. Olyckor och vägarbeten ställde till det helt enkelt. Fy fan. Tur jag hade Sedvall som sällskap på vägen hem. Annars hade hemresan blivit olidlig. Sen hjälpte även Mia till att muntra upp mig när jag väl klivit ur bilen. TACK!!!! Nu har jag duschat och käkat god-omelett. =)
xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0