23 grader

Jag blir ledsen när folk nära mig är ledsna. Vill hela tiden att alla ska må bra, ha det bra, vara glada och friska. Men tyvärr kan det inte alltid vara så. Livet går upp och ner. Och visst är det väl konstigt att det alltid blir bra till slut. Vi klara mycket. Jag finns här, så ni vet.

Vecka 29:
Gästhuset vart urmysigt
Solen var varm
Regnet var vått
Nattfikat var "magiskt"
Kalmar söööög
Nattfåken på Åludden, Öland var fängslande
Min chafför var skitsnygg
Arbetsångesten var STOR

Vecka 30 (hittils):
Jobbet=Okej!
Mer semester att ta ut. När?
Vart tog solbrännan vägen?
Saknar Malin
Fiskarna är gladare än förra veckan
Golf-Det går bra nu,kompis, det går bra nu
Glad att Elias blivit av med gipset
När kommer ryss-värmen?
Jag är sugen på somersby!

Natti!!!!

P.S. 23 grader var det idag när jag slutade jobbet klockan 16.00. D.S.


Kommentarer
Postat av: Henrik Hurtig

Passageraren var jävligt SNYGG!!! Älskar dig mest av allt i hela universum!

2010-07-27 @ 22:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0