Välkommen 2010

Nu är det ett nytt år! 2010! Sjukt vad tiden går fort. Jag tycker det känns så skönt. Julen är jobbig! Nyår är jobbigt! Sen pappa försvann så har allt som heter tradition tyvärr börjat lukta lite ångest och jag kan inte slappna av och bara njuta. Dessutom, hur mysigt det än är med jul, nyår och ledighet, så är det än stressig tid. Varje år ska man hinna förbereda så mycket, många beslut och många man "måste" träffa. Allt gör att iaf jag blir rätt trött och socialt mätt på något vis. Hmm...eller kanske mer "Helt slut". Nu vill jag bara vara själv med mina närmsta ett tag. Slappna av och göra det jag vill och känner för. Fixa hemma och träna osv. Få krafter att kunna påbörja det nya året på ett bra sätt. Lägga det gamla bakom sig och fortsätta på nästa kapitel. Djupt men det är så jag känner. Varje år! På tal om kapitel så har jag idag köpt lite nya böcker av Mia Törnblom. Bra start på 2010 kanske?!? Har iaf hört att de ska vara bra och jag gillar personlighetsutveckling och allt som får än att må bra.
Nu ska jag iväg och träna!

Take care!

Kommentarer
Postat av: Sara

Karbonpapper mellan dig o mig?? Har nästan samma känsla jag med kring hela klabbet o jag har ändå mina nära o kära kvar hos mig.

Mia Törnblom kommer till Nypan 9/2, funderar på o gå, ska du me? Vi får ju lite rabatt genom Voff.

Kram på dig gumman

2010-01-05 @ 18:27:10
URL: http://tanktelite.blogg.se/
Postat av: Johanna

Puss på nosen!

2010-01-05 @ 22:47:54
URL: http://joyyoh.blogg.se/
Postat av: Johanna Hurtig

Jag förstår dig gumman! Du gör helt rätt i att koncentrera dig på det som är viktigt för dig och sådant som du vill göra! Det ger energi! =)



Puss & kram!<3

2010-01-06 @ 10:57:11
URL: http://www.metrobloggen.se/missbusy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0