En dag i mängden...

Jaha då har vi äntligen kommit fram till den 20 jan 2010. Första gången denna dagen är på besök och jag har inte ens ägnat en ända tanke till att just denna dag ska bli perfekt. Nu har ju inte denna dag heller blivit helt perfekt men ändå väldigt bra. Beror det på mig själv? Att jag inte gett dagen tron att bli den bästa? Antagligen!
Hur som helst har jag jobbat. Hållt lite utbildning på e.m. vilket var kul. Saknar att utbilda. Gjorde det mycket förr men nu blir det inte ofta. Kommer visserligen bli mer fram över om allt går som det ska. Kul! Sen har jag varit hos tandregleringen och fått beröm är farbror doktorn. Fortsätter det såhär kommer jag få ta ut tandställningen tidigare än beräknat. Yejj!!! =)
Efter jobbet vart det träning. Rygg och mage. Satan vilken träningsvärk jag har sen gårdagens pass. Vissa övningar var inte lätta att genomföra. Ska bli roligt att höra hur Jossis box gick. Hon hade oxå lite ont. =)
Jag och Johanna har smugit, spekulerat, planerat och skrattat. Trevlig kväll!
Nu ska jag läsa Mia Törnbloms "Självkänsla nu" innan jag somnar. Ego women är utläst!!!
Sov gott! Snart är det den 21 jan 2010. Kanske det kan bli bästa dagen ever?!?

:-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0