Jossi och mormor

Igår var jag hos Jossi. Vi lagade god mat (eller Jossi gjorde det), drack vin och åt semla. Sen pratade vi till klockan blev senaste sent. I morse när jag stog i duschen (sov hos Jossi) kikade Alicia fram bakom draperiet och tittade på mig med vädjande ögon "Snälla Nina, kan du laga mat åt oss?" "Ehh...ja...jo." Eftersom Jossi sov så fick "laga" youghurt och kalaspuffar till små-pluttarna. =) Söta!

Efter jobbet vart det våfflor och kaffe hemma hos mormor och sen lärde mormor mig sticka. Grymt! Nu är jag verkligen vuxen!!! Tjohooo!

Nu ska jag sova!
God natt!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lät som två kanon dagar gumman:) Japp helgen vecka 9 är jag ledig. Även om pappa inte är klar kan man ju packa upp i kök och så kan man kolla över förrådet o vad man kan göra där inne;) Tack söt! Puss

2010-02-12 @ 10:31:29
URL: http://joyyoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0