Fyllt på Må-Bra-Kontot

Igår var jag på Mia Tornblom på Culturum. Riktigt bra! Hon var väldigt rolig och sa många bra saker. När jag gick därifrån kändes det som om stegen var lite lättare och leendet lite större. Jag lärde mig även en del saker. Ex att en människa tänker ca 65 000 tankar/dygn och utav dem är 95% samma som igår. Dvs bara 5% av det man tänker varje dygna är nya tankar som man inte tidigare tänkt. Mycket utvecklande! =)
Efter Mia vart det fika på Hellmans med Sara, Lotta och Carina. Sen ben-pass på CMS. BRA DAG!!!!!

Nu ska jag jobba!

Take care!

Kommentarer
Postat av: Elin

Härligt & höra!

Sånt gillar vi :-)



Ska se till att vi snart igen inom kort kommer ner o hälsar på våra nypanfavvissar!!

POOoOOoSSsSSs

2010-02-10 @ 18:35:37
URL: http://elfielinb.blogg.se/
Postat av: Sara

Alltså Eve, jag har oxå tänkt att du e bra, begåvad o vacker ;-) Men jag, jag e oxå så bra, o de e helt ok s...wohooo!!

2010-02-11 @ 20:15:38
URL: http://tanktelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0