festdagar i stan

Jag och Moxy ligger i soffan. Moxy har sovit och snarkat och jag har suttit med datorn i knät och skrivit till Fröken Arsan som jag nyss hittat på fejjan. Så roligt att höra från henne och se att allt är bra. Saknat henne massor.
Jag och Moxy har varit ute och power walkat och även om de varnat för regn på nyheterna så har vi inte fått en droppe. Inne i stan har det tydligen regnat. Inte första ggn det är så. I Lukastorp lyser alltid solen! =)
Festdagari denna helg och jag och Henrik ska ta oss in till stan ikväll. Just nu känner jag inte alls för det. Soffan har en starkare dragningskraft idag.
Jag har ett avsnitt kvar på True blood och jag har sugit på karamellen länge nu. Godispåsen ligger och väntar på bordet och jag kan snart inte hålla mig ifrån vampyrernas värld.

Moxy jagar flugor.

Nej hörrni. Hörs!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0