Tider går...

Jag har varit sååå dålig att uppdatera denna lilla sida på sista tiden. Inte bra! Nu ska jag skärpa mig och bli bättre även på det.
Denna helg har varit riktigt rolig. Först en tripp till Muskö med Malin och Jimmy. Vi hade det super kul. Mycket skratt! Jobbade, åkte fyrhjuling, åt god tre rätters, ute och gick med Vito, drack vin, spelade gurka. =) Dagen efter vart det shopping innan jag och Malin for till Nyk för att parta.
Super kul igen! SING STAR is the shit!!!!!! =) Malin är min lilla diva!!!! Hahaha!!!



xxx

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hmm... Tack för den fina bilden! Gör mig verkligen rättvisa. Men det är väll sånt man får bjuda på antar jag.

2009-10-20 @ 01:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0