Mamma, pappa och barn + mormor

Fredag fredag...underbara FREDAG!!!!! =) Sovit hos syster och mina små barn inatt. Trevligt. Innan läggdags igår så lekte vi mamma, pappa barn + mormor. Jossi var "mamma", Elias var "pappa" och jag var deras lilla "barn". Alicia fick vara mormor. =) Mycket roligt var det. "Mamma", "pappa" och "mormor" skulle natta det lilla "barnet". Jag fick krypa ner i Elias lilla säng. Låg där i fosterställning medans de gav mig nallar, klappar och vacker skönsång i form av en liten godnatt visa som Elias kommit på själv. Handlade typ om Spindelmannen eller nåt. =S Efter en stund skulle "pappa" ta med "mormor" till jobbet och de försvann ut i köket. Så plötsligt satt "mamma" plötsligt ensam och nattade "barnet". Vi hörde hur de fortsatte leka i köket istället. Vart lite fånigt att fortsätta utan dem så leken avslutades ganska abrupt. =)
Efter en kväll med mycket tjejsnack och lite vin var det dax att sova. Med Elias mellan oss så somnade jag till sist. Elias ligger inte direkt stil när han sover. Ena stunden låg han och sprattlade och jag fick en del sparkar i ryggen och i nästa stund så låg han och snusade i min nacke. =)

Alicia sov sött iaf...


Idag har jag jobbat som vanligt! Hade tänkt sluta lite tidigare pga att jag har massa flex och ta ut men det sket sig ju såklart. Alltid massa saker som dyker upp när man ska gå hem. Jaja...Nu har jag ju flexen kvar istället ;-)

Händer i morgon då?
Svar: Renovera tak och ev börja ta bort lister i hallen, träna och umgås med Jossi och Johanna!!!
Puss och kram

Ps: Detta är min kille =)

Hihi...snygg!

Kommentarer
Postat av: Henrik

Fan va snygg jag är i löshår! Kan jag låna när jag ska spela golf? Puss

2009-10-09 @ 21:50:02
URL: http://lukastorp.blogg.se/
Postat av: Syster Yster

men brorsan, det påminner ju om när du had lite längre hår..dovk rakare än dina svallande lockar ;-) Haahaahahaha!

2009-10-10 @ 14:20:39
Postat av: jossi

haha oj vad jag skrattar!! vi hade roligt, mysigt när du kommer och sover hos oss=) puss

2009-10-11 @ 12:52:19
Postat av: Simon

HAHAHAHA mohahaha LOL ROFL! tihi.

2009-10-11 @ 19:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0