"Lysande barn"

Idag har jag hunnit vara arg. Eller kanske besviken. Eller typ irriterad. Har haft lite otur kan man säga. Undrar om det kanske är så att det finns en person som verkligen inte tycker om mig? Mitt i min värsta besvikelse så stöter jag iaf ihop med Andreas på stan. Stackarn! Kom precis lagom för att bli den som fick hjälpa mig att bearbeta min besvikelse. Han bjöd på kaffe och efter ett tag så kändes det faktiskt inte så farligt längre. Jag kanske brinner av lite väl lätt ibland. Eller mer att jag kanske lägger för mycket av min energi till att bli irriterad på småsaker. Min chef har påpekat det några ggr. Mest på skämt men ändå. Hmm...kanske... Fast oftast tror jag nog att jag är glad och jag brukar försöka tänka på att smitta den sortens energi på min omgivning och inte tvärt om.

Tack snälla fabrorn på City gross för den fina boken!!! Tänk att det finns så snälla människor!!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Johanna R

Nämen gumman, vad står på!? Icke bra.. jag har nog inte heller varit värsta energi glada knippet senaste veckan så har nog inte bidragit med bra energi. Hoppas du gillar vadstena och att vi kommer iväg någon dag snart till en annan stad med fint väder o en vacker åpromenad typ. Vi kan ju kolla upp.. nästa vecka kanske? Om vi ändå inte ska shoppa, för då kan jag nog få ihop pengar. Puss!

2009-10-13 @ 21:49:45
Postat av: JohannaR

Japp paket nr 2 var det jag också gillade.. Ja du jag kan bäst: 8-9/12, 12-13/12 och 16-17/12.. kan du någon av de? En är på en helg. Står ju inget om att priser skulle höjas för att det är helg iallafall.. Hoppas du har det bra i Globen ;) Puss

2009-10-14 @ 17:39:04
Postat av: jossi

hjärtat. jag älskar dig när du är som hetast;))

2009-10-14 @ 22:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0