Stressad

Älskar mitt jobb men just nu är det väldigt mycket att göra. Vissa perioder är det så. Måste se till att ta ut lite mer flex. Ligger snart på 30 tim + och det är vad man max får ha. Typ! Tycker jag tagit ut massor men det fylls snabbt på när man har mycket man vill hinna med.
Idag har jag iaf varit på ansiktsbehandling hos Sofia på Carisma. Såååå skönt. Brukar kunna slappna av men denna gång kom jag på mig själv att jag låg och spännde mig. Inte bra!
Nu ska jag mysa med Henrik. Har inte träffats på några dagar.

Puss!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas ni har det riktigt mysigt gumman ;) Det är ni värda till tusen. Är så glad att du finns i mitt liv, vad skulle jag ta mig till annars? Älskar dig .. Puss o kraaaam!

2009-05-31 @ 00:49:32
URL: http://joyyoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0