Picknick! Grillkväll! Kubb! Schlager!

Igår var det en b ra dag! Det tycker jag verklagen. Henke var med Lasse nere i Valdermarsvik och lämnade av lite grejer så han var inte hemma på dagen. Hahaha...det där lät ju bra. Det var en bra dag för Henke var inte hemma. Nej nej....så menar jag inte. Men mamma och Alicia kom ut till mig på landet och vi hade picknick på gräsmattan. Jätte mysigt! Sen gick vi promenad o hälsade på korna.
På eftermiddagen/kvällen kom Niklas, Niklas, Stefan och Kapos hit. Vi grillade, spelade kubb, åt ost och kex till schlager. Väldigt trevligt! Och kanske det trevligaste av allt; Norge vann! "Söstaste killen i hela tävling", det var han ju faktiskt! Jag och Henrik var HEELT överens. Sverige kom ju dåligt men det sket vi faktiskt i för Norge var verkligen en värdig vinnare. Grattis Norge! Efter tävlingen somnade jag. Vaknade av att Kapos gav mig en stor puss på kinden "Tack för ikväll" =) Varsågod! Tack själv!






Kommentarer
Postat av: Johanna

Underbar röst och låt :)

2009-05-17 @ 21:22:56
URL: http://joyyoh.blogg.se/
Postat av: LillHurtig

Låter som en trevlig kväll och dag! Sitter i bilen på väg ner till stugan nu. Se till att ni bokar in helgen 13 juni, då e det ju poolparty med Stoffe ;-) Ha en bra långhelg gumman! KRAM

2009-05-20 @ 17:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0