Invigning i nya lägenheten

Hej på er!
Nu är min lägenhet klar. Jag och Henrik har renoverat, renoverat och renoverat! Henrik har varit bäst! Så fin! Känns underbart att den äntligen är klar. Titta här för att läsa mer om renoveringen.
Okej, vad gjorde jag för att inviga den då? Sov i den såklart! =) Jag och Johanna! Men först kom Jossi. Inrusande med en vin tetra i högsta hugg. "Nu ska vi dricka vin på balkongen" =) Blir alltid på bra humör av henne. Nästan alltid iaf. =S Först hjälpte hon mig städa det sista. Tack gummsan!

Sen drack vi vin på balkongen. Sen kom mamma och Johanna. Satt och prata en stund. När mamma och Jossi gått så gick jag och Johanna och handlade. Vi skulle äta nyttig mat. Slutade med räkstubbe och ost och kex. Inte såååå  nyttigt. :-S Hmm... Kollade på en film (Dumpad). Var väl sådär. Vi var så trötta och låg nästan och somnade i soffan så tillsist gick vi o la oss och somnade gott!
Tack snälla Johanna! Tack Jossi! Tack mamma! Tack min finaste Henrik!!!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

PUSS sötnos, jag som ska tacka för en jätte mysig kväll med bästa sällskapet och skönaste sängen hihi ;)

2009-05-14 @ 22:47:18
Postat av: jossi

Ni har gjort ett fantastiskt jobb m lägenheten. Kul att se,och du är också energi källa som sprider solglans omkring dig,tack.

2009-05-16 @ 23:36:08
Postat av: Mamma

Ni har varit sååå duktiga med lägenheten.Känns lite sorgligt att den nu ska lämna släckten som bott där så många år i genrationer men men livet går vidare.Kram

2009-05-22 @ 12:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0