Grattis mamma!!!

Idag fyller mamma år! Har nyss varit hemma hos henne och firat lite. Firat...varför firar vi födelsedagar egentligen? Hmm...var tvungen att snocka rätt på det på Wikipedia. Hittade denna info:

"Sederna att gratulera, ge presenter och fira födelsedagen - med levande ljus och allt - avsåg i forna tider att skydda födelsedagsbarnet mot demonerna och garantera dess trygghet under det kommande året."
Hmm...skönt. Då vet vi nu att mamma inte kommer möta några demoner och att hon kommer leva tryggt ett år till =)
Just nu sitter jag i soffan hos Jossi. Elias sitter brevid mig och klappar mig på armen. Alicia sover och Jossi är på personalmöte i hamnen. Vi tittar på Rorry racerbil. Eller rättare sagt Elias tittar och jag surfar. =) Vi har iaf mysigt!!!
Nu ska jag surfa vidare! Puss och godnatt vänner!!!


Kommentarer
Postat av: Henrik

Saknar dig! Har varit hos Erik & Sanne efter golfen.

2009-05-05 @ 23:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0