Besök i helgen!

I helgen har jag och Henke grillat (i vår nya grill) och haft besök.






I fredags var Timo och Cecci här och vi grillade och tittade på hockey. Mycket treligt, som vanligt.

Igår kom Johanna hit framåt kvällen och det blev grillat igen. Hamurgare. Mums!!!!! Vi var alla tre trötta så resten av kvällen blev det soffan och film. Johanna klagade att det var "tragiskt att vara såååå trött 21:30 en lördagskväll" =) Jag lite kanske men samtidigt rätt skönt!!!! =)
 

Puss mina vänner och tack för denna helg!!!!

Kommentarer
Postat av: syster Yster (LillHurtig)

Tack för en jättetrevlig kväll och ja, jag tycker att det är trist att vara så trött 21.30 en lördag när jag äntligen har möjligheten att vara vaken sent...Men som du skrev rätt skönt oxå ;-) Kram

2009-05-10 @ 19:25:17
URL: http://www.metrobloggen.se/missbusy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0