Rabarerkräm

Igår fick jag rabarber av Sara. Tack snälling!!! Skulle göra kräm igår men när jag skalat dem, sköljt dem och skurit upp dem i bitar så upptäckte jag att jag inte hade potatismjöl. Vilket skit. Vart riktigt besviken. Men idag har jag varit och handlat potatismjöl iaf. Har precis lagat kräm och nu står den och svalnar. Mums!!!
Idag har jag även varit på stan och färgat fransar och bryn och sen fikat med mamma och Jossi.
Snart ringer Henrik och då ska jag hämta honom. Han har golfat. Tror jag ska ta med honom till skogen på en promenad direkt. Problemet är bara att han lär ju vara hungrig. Hmm...kanske jag borde överraska och ta med lite kräm =)

xxx

Kommentarer
Postat av: Sara

Varsegod min vän! Fast jag tycker nog att du skulle känt på dig att jag blivit sjuk o gjort paj till mig istället ;-)Men vill du ha mer så vet du var det finns. Kramar

2009-06-09 @ 22:53:09
URL: http://tanktelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0