Min måndag vart räddad...

Idag har det varit en sjukt stressig dag på jobbet. Sjukt! Dessutom gick den så fort så jag hann verkligen inte med. Har suttit hela dagen med massa uppföljningsfiler för alla team. Usch...det var inte roligt för det var massa manuellt jobb och det tog såååååååå lång tid. Tog en paus och åkte till frissan och färgade håret och sen tillbaka och jobba lite till. Frissan var en av två händelser som räddade min stressiga dag. Det var avslappnande att sitta i stolen och bli ompysslad ett tag. Färgade håret mörkt brunt med en nyans al lila i topparna. Vart skit bra. Maxim gör mig aldrig besviken ;-)

Den andra saken som räddade min dag var att jag och Henrik kom på att vi nog ska åka utomlands i februari. =) Det blir all inclusive till Egypten. Henrik har inte varit där någon gång. Jag har varit där två gånger. Tycker om landet mycket. Ett spännande land och suveränt när man bara vill komma bort och ha det lugnt och skönt ett tag. Ska bli så mysigt att komma bort. Blir min och Henriks första utlandssemester. Mus-pus!


Henrik håller nu på att laga mat. Biffteki-biffar med rotfruktsgrönsakar. Mums!!! Svälter snart ihjäl :-S

Kjam!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj gumman, det lät inge vidare men tur att du fick en räddning på dagen till slut ändå:)

Oh jag o jossan skulle åkt nu den 29e till egypten,samma hotell som ni varit på, men vågar inte nu när de skärpt gränser o skit i samband med gaza kriget. :( Hade varit skönt med sol o bad..(men är man feg så är man) Hoppas ni får underbart iallafall och hoppas jag får se ditt hår snart. Love you.. alltid! PUSS

2009-01-12 @ 21:29:21
URL: http://joyyoh.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ska på bio på lördag tror jag, men antingen åker man på dagen eller så kör vi en söndag i sthlm? Eller är det dött där då?

Nu soooova. Sovmorgon imorgon, så underbart.

Massa godnatt pussar!

2009-01-12 @ 23:02:23
URL: http://joyyoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0