Måndag, jobb och Carisma besök!!!

Jobb, jobb, jobb! Helgen gick sjukt fort som vanligt. Nu är det måndag igen.
Jag, Henke, Jannice, Stefan och Charlotte åkte till Sunlight på lunchen. Lanagne skulle det serveras enligt deras lilla meny-lapp som Stefan snott där häromveckan. Schiii fick vi. Blodpudding och potatisplättar. Jag tycker om bägge delarna så jag vart inte så besviken men de andra blev väldigt besvika. Tycker faktiskt det var jäkligt dåligt att de bara ändrat sådär. Hmm... Jaja.... Blodpuddingen var hemlagad och äcklig. Usch! Men men...
Tillbaka till jobbet och köra statistikuppföljning i excel hela e.m. Rast? nej nej...vet jag inte vad det är.
Efter jobbet hade jag tid på Carisma hudvårdsklinik. Mycket mycket bra ställe. Tror kanske det är dyrast i stan men det är också den bästa kliniken med mest class. Sånt är ju viktigt ;-)
Fixade ögonbrynen. Vaxa, plocka och färga. Mycket fint!!! Köpte även en i.d:s bareMinerals brow color Brunette och även en brow bruch även den från i.d.
I.d är en klar favorit!!!
Använder deras Mineral foundation! Mycket nöjd!

Hepp hepp!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0