Danspass!?!

Äntligen börjar det komma lite roliga pass till Friskis och svettis. Ett danspass. Jag och Cecci har sett fram emot det länge och planerat in att gå på passet i över en vecka. Det var t.o.m. så att man var tvungen att boka passet. Tidigast samma dag. Cecci bokade sitt vid 7:30 och jag var inne kl 8:30 i morse och bokade. Vi ville ju inte riskera att det blir fullt! Spännande.
Vi kom dit fulla av förväntan. Tänk om det är svårt? Klarar vi korografin? Kanske ska stå längst bak?
Konstigt....väldigt hög medelålder. Vi tittade på varandra. Jaja....roligt att gamlingarna även vågar sig på ett sådant pass. =)
Vem är ledaren? HON? En medelålders, knubbig tant! Inte för att vara sån men det var inte exakt vad vi tänkt oss. Hmm...
Sen börjar det... Herregud! Hopp och skutt! Fanns det några inövade steg alls? Dans? Vad var det för dans? Vi var besvikna. Man vart knappt svettig ens. Gick från passet efter 30 min och gick ner och gymmade istället. Aldrig får man vara riktigt glad! :-(

Kommentarer
Postat av: Cecci

Det var det värsta jag varit med om i träningsväg. Vi som var så peppade:(

2009-01-23 @ 08:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0