Jobb!!! Mail!!! Johanna!!!

Idag har  jag varit på jobbet!!!! Det var verkligen på tiden. Känner mig mycket bättre. Aaaaa.....182 st mail. På 1½ vecka. Det är fan sjukt. Fatta hur lång tid det tar att läsa alla. Jag var inte klar föränn vid lunchtid. Usch! Det enda positiva med detta är kanske att jag måste vara jävligt "viktig" på jobbet eftersom så många mailat. =) Man tänker inte på att man mailar så mycket och får så mycket mail när man är på jobbet. Men det är ändå ca 23 mail/dag. Plus när man är på jobbet så svara man ju på mailen och då får man ju tillbaka vilket innebär att en normal arbetsdag innebär ännu mer mail. Ska nog forska i det. Kolla snittet per dag på en arbetsvecka.
Efter jobbet träffade jag Johanna. Åkte hem till henne. Tjohooo.... Hon hade bakat en jätte god kladdkaka och gjort smörgås. Mums! Sen hade jag med semla så det blev en riktigt kalas. Var så roligt att träffas var ett bra tag sen pga Egyptenresa + sjukdom. Vart en hel del Egypten prat eftersom hon och hennes kompis Josefin ska åka dit 13 mars. Till samma hotell jag och Henke var på. Så häftigt!!!!
Nu ska jag sova!!!

Natti natti!!!

P.s. Var och lunchade med Henrik idag. (som de flesta dagar) Jätte mysigt! (Henrik ville att jag skulle berätta det) D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0