Egypten!!!!!!!

Nu ar vi har!!! Egypten! Hurguada! Vi kom i fredags kvall. Skulle kommit fram vid lunchtid men pga att syrgastuber och shit fattades i planet sa vart det lite forsening. 6 tim. Ny besattning flogs fran Island sa det tog sin lilla tid. Folk var upprorda. Eller upprorda och upprorda....mer ilskna. Helt galna. Tv var pa plats ocksa. Jaja...jag och Henke satt i baren och drack sa oss gick det ingen nod pa. Ersattning kommer vi fa ocksa. Bra! Nu ar vi iaf har. Andra soldagen. Jatte finnt hotel. Hilton Long beach! ALL INCLUSIVE!!! Bara att gotta i sig av allt. Mat och drinkar! =) Vadret ar underbart. Helt perfekt! Solen steker och vatttnet svalkar! Hotellet ligger precis vid stranden. Vi har idag legat vid poolen. Uppvarmd. Man kan vara i sa lange att man blir som ett russin. Farligt! Igar var vi och gymmade. Gratis saklart. Ska dit igen efter jag skrivit klart. Inte bara att lata sig =) Men det roligaste av allt. Pa hotellet finns ett spa. Vi har inte vagat oss dit. Vet ni varfor? Det heter Horas Spa! Waaaa... =S
Idag ar det ingen vanlig dag. Idag ar det min darlings fodelsedag! 31 blir han!!! Galet! ;) Det ska vi fira ikvall med gratismat och shisha (vattenpipa) =P
Ha det bra sa hors vi!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jasså, är du redan där!? Inte fått sms? hmm jag har skickat två minst denna vecka.. Men guuud jag vill vara där du är.. själv bakis så jag tror jag ska dö, hade mkt hellre druckit juice och legat på en strand lååångt borta. Men vi måste höras då du är hemma, saknar dig.Ha det jäääätte bra. PUSS!

2009-02-01 @ 17:36:13
URL: http://joyyoh.blogg.se/
Postat av: jossi

åååå darling darling, låter jobbigt att vara där borta, komm hem till våra 2 grader=) gratta gammlingen jätte mycket från mig!!!! saknar er, pussss

2009-02-03 @ 07:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0