Kebnekaise

Jag kommer få vara med om något såååå häftigt. Ska nämligen den 7-10 aug -09 bestiga Kebnekaise tillsammans med ledningsgruppen på mitt jobb. Det ska bli så jäkla häftigt och jag ser fram emot det massor. Vi har nu en tävling på jobbet. Det är en lagtävling så att vi alla ska bli motiverade och komma igång med träningen. Man får poäng när man tränar och äter sunt. Första etappen av tävlingen tog slut i fredags och då kom vårt lag på 4:e plats (vi är 9 lag). För mig har det gått sådär. Jag har varit sjuk i influensa, sköldkörtelinflammation och inflammation i svanskotan så min träning har gått åt pipan. Men nu mår jag bättre och ska ge gärnet i nya etappen så jag orkar upp för det där berget. =) Var ute och sprang i morse. Kl 4 vaknade och o var pigg som en lärka. Fantastiskt!
Minpoäng i tävlingen idag: 103 poäng!!!

Tänk att jag har ett så bra jobb och en så bra ledning att jag får vara med om detta fantastiska äventyr!!!

Godnatt mina vänner!!!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: jossi

ett ord, AVUNDSJUK!!!!!!

2009-04-07 @ 19:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0