Dålig bloggare :'(

Hej!
Jag har blivit en dålig bloggare. Dålig bloggare=en bloggare som inte bloggar. Veckan har gått så fort och jag har inte hunnit med. Ärligt alltså. Veckorna brukar gå fort men den här veckan har sprungit iväg i rasande fart. Hmm...
I torsdags var jag och mamma på stan. Köpte en pressent till Alicia och sen fikade vi på Coffe house by George. Jossi var också på stan så hon kom förbi och fikade med oss.
I fredags hämtade jag Johanna efter jobbet och vi åkte hem till Jossi. Hjälpte henne sätta upp gardiner, flytta in ett stort skåp in tillvsovrummet (som är helt nytapetserat), fikade, busade med barnen osv. Det var framförallt roligt att träffa Johanna eftersom jag inte bara varit en dålig bloggare utan även en dålig "se till att träffas människa". Jag och Johanna har inte setts på.....ja jag vet inte hur länge. Dåligt! Man ska umgås med folk man trivs med och därför borde jag hänga mer men henne. Punkt slut! =)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ohh tack gumman ;) vi måste hänga mer.. bara hänga på fik eller hemma hos.. osv.. :) PUSS

2009-04-05 @ 21:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0