12 april 2009 = 1år av fantastisk kärlek


Idag har jag och Henrik varit tillsammans i 1 år!!! =) Tiden har gott så fort samtidigt som det känns som om vi varit tillsammans alltid. Men det är väl så det ska kännas när man är menade för varandra!?! Tyvärr har vi inte kunnat fira "vår dag" så mycket. Har haft fullt upp. Vi har bestämt att fira en annan dag istället, när det inte är lika mycket. Dagen började lite stressigt. Vi var tvugna att åka till Norrköping med TV:n. Den har ju gått sönder och Henke kunde inte vänta med att åka med den till i morgon. Jag satte klockan och gick min 1 timmes promenad. Var lite dimmigt och småkyligt ute. Men fint ändå! Sen åkte vi till Norrköping med TV:n, köpte trädgårdsbelysning på Bauhaus (se Lukastorp-bloggen), mat och sen for vi hem, städade lite och började med maten. Klockan 14 kom mamma, Jossi, Elias och Alicia. Vi åt och hade trevligt. Satt ute en sväng men det var rätt kallt i luften så vi gick in och dracka kaffet inne. Sen åkte de hem och jag kom på att jag inte tagit några kort. Fan! Aja....får väl ta lite kort på mig o Henrik och på lite påskpyssel =) Jag är ju t.o.m. lite påskfin själv idag. Hihi...




Puss på er!!!

Kommentarer
Postat av: Henrik

Älskar dig min dröm!!!

2009-04-12 @ 21:31:16
Postat av: Henrik

Du är min KÄRLEK!!!

2009-04-12 @ 21:34:08
Postat av: Mamma

Inte visste jag att ni hade årsdag? Sa ni det? Grattis på er,ja ni är ämnade för varandra,helt klart:)Jag är glad för er skull.Henrik är den bästa svärson man kan få.Ordentlig,kunnig,händig,snäll,generös och bäst av allt han älskar MIN dotter och gör henne lycklig.Kram på er.

2009-04-13 @ 12:59:58
Postat av: Sara

Söta ni e! ;-) snart Sälen!!! puss

2009-04-13 @ 21:18:51
URL: http://tanktelite.blogg.se/
Postat av: Johanna

Oh, grattis till er båda, ni är sjukt fina ihop! Eve, du glömde ju visa farten på gången? haha. Puss!

2009-04-14 @ 20:22:39
URL: http://joyyoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0